MFA-kode ved pålogging

 

Hvorfor blir jeg bedt om å oppgi en MFA-kode ved pålogging?

image001.png

Hvis du blir bedt om å sette inn en multifaktorautentiseringskode (MFA) når du prøver å logge deg på Solibri eller Solution Center, er det fordi du ikke har fullført kontoregistreringen på en sikker måte ved å angi ditt første passord ved hjelp av lenken du sendte til deg. via e-post. Dessverre blir den første e-posten noen ganger behandlet som spam av noen systemer, så det hender at den blir ignorert ved et uhell. Merk at bruk av glemt passord? link og endre passord hjelper ikke i dette tilfellet.

 

Viktig

Lukk Solibri-appen før du fortsetter.

 

For å fullføre registreringen og løse problemet, vennligst finn den første e-posten som ble sendt av Solution Center for å angi ditt første passord ved hjelp av den brukerspesifikke lenken som ble gitt. Kontroller at e-postmeldingen ikke er kommet i søppelpostmappen din. Følg lenken i e-posten og angi passordet. Nå skal du kunne logge på Solibri og Solution Center med legitimasjonen din (ved hjelp av det nye passordet).

https://help.solibri.com/hc/en-us/articles/1500008794741-Why-am-I-requested-to-enter-an-MFA-code-at-login-

Var denne artikkelen nyttig?
0 av 2 syntes dette var nyttig

Artikler i denne seksjonen

Se mer