Slette Lokal Data (Local Data Manager)

Om man opplever problemer i et Teamworkprosjekt, med f.eks. Send & Receive, men man har fortsatt tilgang til BIMcloud, er dette ofte forårsaket av lokal data som er lagret på maskinen. Det anbefales å slette denne dataen ca. annenhver uke, slik at man får ny og frisk data. I tillegg kan det hjelpe å forlate prosjektet (Leave Teamwork Project) helt, for så å åpne det på nytt.
 
Lagre en .pln før du sletter, for å forsikre deg om at du ikke mister usendte endringer. Når det er gjort kan du gjøre følgende:
 
Lukk Teamworkfilen > Åpne en ny solofil > Gå til Teamworkfanen i toppen av skjermen > Project > Local Data Manager > Slett alt som ligger der, både prosjekter og biblioteker > Åpne teamworkfilen på nytt.
 
(NB!! Har du usendte endringer vil disse slettes når du sletter lokal dataen) 
 
Snag_24be6f8b.pngSnag_24be7cab.png
Var denne artikkelen nyttig?
1 av 2 syntes dette var nyttig

Artikler i denne seksjonen

Se mer